På Getterön...




-Nej men..... Vad?! Det regnar!!





-Oj oj oj...den första dagen på semester på Getterön och det regnar...






-Tusi kom, titta!! Upprörande, usch! Nu när jag hade fått min nya
katthalsband..Ojsan...mina fina fötter börjar bli lite blöta!





-Tusiiiii!! Vad håller du på med? Det regnar! Vad ska vi göra idag?
Jag har blöta fötter!! Har du haft en nya katthalsband? Tusiiiiiiii hör du mig?






-Jag bara undrar vad det är som har hänt med husets dekoration sedan
sedan förra gången vi var här?! Jag är i chock!!







-Vad är det för slags bord?! Jesus Kristus!!







-Detta bord påmminer mig om Gruyére ost..tror du att det finns laxgodis
där inne Tusi?







-Jag vet inte...men..oj oj oj... Detta hus har blivit SHABBY CHIC!!!!!
Kolla lampan!!!!






-Jag vill inte kolla på den Tusi, jag blir rädd!






-Hallo hallo!! Här är jag på Getterön!!  Var köper man lax-godisar här???
Och hur gör man det utan att få blöta fötter?







-Detta är ingen bra start på semestern..






-Framtiden ser lite mörk ut.............






-Du, jag behöver lite katmynta...hejdå..






-Semester på Getterön... Hick!! spännande!! Hick!! Hick!! Hick!!...



Några timmar senare...





-Vi är på semester och vi är UTEKATTER!!!






-Tusi!! Brrrr jag fryser ihjäl!!!






-Jag också!! Men vi är på semester, vi måste bara ute!






-Jag hoppas att solen skiner i morgon, annars kan jag SKADA någon...






-Tusi... tror du att solen ska skina i morgon?






-Solen SKA skina i morgon! Annars.........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0